wersja dla słabowidzących

Do króla puszczy i nad Dolinę Gowienicy - (24 km) - 13.04.2013

Goleniów - Marszewo - Dąb Pańszczyźniany - Dolina Gowienicy - Burowo - Mosty - Budno - Goleniów

Długość trasy ok. 24 km.

0,0 km Wyjazd spod Bramy, skręcamy w prawo w ulicę Puszkina i dalej ulicami Bohaterów Warszawy, Witosa, Szkolną, Maszewską wyjeżdżamy w kierunku Maszewa.

2,2 km Opuszczamy drogę „Maszewską" skręcając w lewo na Marszewo. Przekraczamy tory i spokojną polną doga dojeżdżamy do Marszewa.

5,4 km Marszewo. Wracamy do szosy skręcamy w prawo, a po ok. 200 m na rozwidleniu trzymamy się lewej drogi. Przejeżdżamy tory i dojeżdżamy do polnej krzyżówki.

7,9 km Skręcamy w lewo. Po 200 m wjeżdżamy w las, a na pierwszej krzyżówce, po 600 m, skręcamy w prawo. Docieramy do pól uprawnych wsi Imno, Jedziemy dalej (ok.350 m) skrajem lasu i następnie skręcamy w kierunku wsi Imno.

9,8 km Na wprost asfaltowa droga do Imna, przed nią skręcamy w lewo i dojeżdżamy do rozdroża. Dalej trzymamy się lewej drogi, jedziemy lasem, mijamy przecinkę leśną i docieramy do dębu.

10,4 km „Dąb Pańszczyźniany". Po obejrzeniu okazu jedziemy drogą do szosy Mosty-stacja kolejowa, przejeżdżamy ją i docieramy do rozwidlenia dróg. Skręcamy w prawo w polną drogę, którą po 150 m ponownie wjeżdżamy w las i stromo z górki zjeżdżamy w dół. Przy wyjeździe z lasu na niewielkiej polanie potężny dąb.

11,6 km Opuszczamy leśną okolicę i udajemy się do wsi Burowo.

13,2 km Burowo. Dalej trzymamy się znaków i udajemy się w kierunku Mostów,

16,2 km Dojeżdżamy do wsi Mosty, a na drodze Maszewo-Goleniów skręcamy w prawo.

18,2 km Z prawej zjazd do wsi Imno, jedziemy lekko pod górkę.

19,8 km Budno. Prosta trasa do Goleniowa.

kliknij aby pobrać trasę w formacie PDF