Załącznik:
WAŻNE INFORMACJE !
Na terenie powiatu prowadzona jest bezpośrednia obsługa w punktach nieodpłatnych porad prawnych. Aby skorzystać z usług należy dokonać zapisu za pomocą rejestracji internetowej, poprzez stronę https://zapisy-np.ms.gov.pl/
lub telefonicznie od poniedziałku do czwartku od 8:00-11:00 pod numer telefonu:
91 471 02 24
PROCEDURA UMÓWIENIA WIZYTY NA MEDIACJĘ:
Należy wypełnić wniosek i jego odpis doręczyć drugiej stronie mediacji tj. należy wysłać wniosek drugiej stronie mediacji pocztą tradycyjną wraz z potwierdzeniem odbioru (potwierdzenie jest dołączane do oryginału wniosku jako załącznik). Następnie wysłać oryginał wniosku wraz z dołączonym załącznikiem na adres: poradyprawne@powiat-goleniowski.pl
W przypadku gdy obie strony wyrażają zgodę na mediację, mediator ustala termin mediacji. W przypadku niewyrażenia zgody przez drugą ze stron - mediacja nie dochodzi do skutku.
Załącznik:
Wniosek o przeprowadzenie mediacji - pobierz
Jak przygotować się do porady - pobierz