wersja dla słabowidzących

Zarząd Powiatu Goleniowskiego ogłasza nabór na stanowisko dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie - 27.05.2021 r.

Zarząd Powiatu Goleniowskiego ogłasza nabór na stanowisko  dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie 

1.    Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie 
2.    Wymagania niezbędne:
1)    obywatelstwo polskie,
2)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)    wykształcenie wyższe,
4)    posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym 3-letniego stażu pracy w jednostkach pomocy społecznej szczebla powiatowego,
5)    specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
6)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku,
7)    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8)    brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych 
z dysponowaniem środkami publicznymi, 
9)    nieposzlakowana opinia.
3.    Wymagania dodatkowe:
1)    minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w jednostkach pomocy społecznej 
2)    znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych działań, w szczególności:
- o pomocy społecznej,
- o finansach publicznych,
- o samorządzie powiatowym, 
- o pracownikach samorządowych,
- kodeksu pracy,
- o ochronie danych osobowych,
- o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- prawa zamówień publicznych,
- dotyczących procedur pozyskiwania funduszy na realizację projektów współfinansowanych ze środków unijnych.
3) doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych i realizacji projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych (krajowych, UE). 
4) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi oraz rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,
5)  komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres,
6) umiejętność samodzielnego organizowania pracy i terminowego wykonywania zadań,
7)  umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego Office oraz korzystania z 
zasobów internetu.

4.      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, w szczególności:

1)    zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, zwanego dalej PCPR, kierowanie jego działalnością i reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
2)    zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań przypisanych PCPR, o których mowa w regulaminie organizacyjnym jednostki obejmujących m.in. zadania z zakresu pomocy społecznej, zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, zadania wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, zadania wynikające z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, 
3)    zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu przyznawania i realizacji świadczeń pomocy społecznej w zakresie należącym do zadań Powiatu oraz w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych,
4)    opracowywanie programów i planów działania w zakresie zadań należącym do jednostki,
5)    przygotowywanie okresowych analiz, informacji oraz  sprawozdań,
6)    współdziałanie z organami rządowej administracji ogólnej, organami samorządowymi oraz z  jednostkami realizującymi zadania z zakresu polityki społecznej na terenie powiatu,
7)    współpraca z sądami w sprawach dotyczących opieki i wychowania dzieci pozbawionych częściowo lub całkowicie opieki rodzicielskiej,
8)    wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników, w tym określenie zakresu zadań i obowiązków dla pracowników.

5.    Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych 
w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: poniżęj 6 % 

6.    Warunki pracy na stanowisku:
1)    pełny wymiar czasu pracy, umowa o pracę,
2)    praca w pomieszczeniu przystosowanym do pracy biurowej, w pozycji siedzącej wymagająca koncentracji,
3)    oświetlenie dzienne oraz sztuczne, 
4)    praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
5)    sytuacje stresowe w kontaktach z klientami i instytucjami.

7.    Wymagane dokumenty:
1)    list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
2)    życiorys (cv), 
3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4)    koncepcja funkcjonowania PCPR w Goleniowie (maksymalnie 6 stron) ,
5)    zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy oraz załączonych do niej dokumentach na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych 
6)    kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie oraz kwalifikacje
7)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie, co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym 3-letniego stażu pracy w jednostkach pomocy społecznej szczebla powiatowego oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
8)    oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- oświadczenie o dobrym stanie zdrowia umożliwiającym prace na w/w stanowisku.
9)    kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów poświadczających wymagany staż pracy i doświadczenie, 
10)    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

8.    Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie 
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie” w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Goleniowie, 72-100 Goleniów ul. Dworcowa 1 lub pocztą na adres Starostwa w terminie do dnia 10 czerwca 2021 roku do godz. 14,00. Ostateczny termin składania ofert mija 10 czerwca 2021 r. o godz. 14.00. W przypadku ofert przesłanych pocztą o dochowaniu termonu decyduje data doręczenia dokumentów do Starostwa, a nie data stempla operatora pocztowego (data nadania). 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Więcej informacji tutaj