wersja dla słabowidzących

Bezpłatne szkolenie dla organizacji pozarządowych - 01.01.1970 r.

Zakres: zbiórki publiczne i loterie fantowe.

 

 

 

 

 

BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH Z ZAKRESU ZBIÓREK PUBLICZNYCH I LOTERII FANTOWYCH

Wydział Współpracy Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego organizuje dla zachodniopomorskich organizacji pozarządowych szkolenie z zakresu przeprowadzania zbiórek publicznych i loterii fantowych.

Zakres szkolenia dotyczyć będzie:

I. Zbiórki uliczne:

1.      gdzie można przeprowadzić zbiórkę i kiedy wymagane jest pozwolenie,

2.      formy przeprowadzania zbiórki,

3.      zasady przeprowadzania zbiórek publicznych, elementy niezbędne każdej zbiórki, 

4.      rozliczenie z zebranych środków, sprawozdawczość.

II. Loterie fantowe: 

  1. rodzaje loterii fantowych,   
  2. obowiązki związane ze zgłoszeniem loterii fantowych do Urzędu Celnego,  
  3. zasady przeprowadzania loterii,   
  4. rozliczenie zebranych środków. 

III. Działalność statutowa odpłatna i nieodpłatna - znaczenie w realizacji działalności.  

IV. Przegląd aktualnych źródeł finansowania działalności organizacji.  

 

Szkolenie odbędzie się 5 czerwca 2012 r. w dwóch turach.

I tura – 10.00 – 13.00 – liczba osób 50
II tura – 14.00 – 17.00 – liczba osób 50

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, decydować będzie kolejność zgłoszeń.

W szkoleniu może uczestniczyć jedna osoba z organizacji pozarządowej.

Miejsce szkolenia:

Siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego przy ul. Piłsudskiego 40-42 w Szczecinie, IV piętro, sala 400

Trener:

Artur Gluziński - doradca, specjalista w zakresie współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi, ekspert FIO, POKL

Zgłoszenia przyjmujemy faxem na numer tel. 91 44 16 231 na adres: mpieczynska@wzp.pl do dnia 31.05.2012 r.

 

Szczegółowych informacji o organizowanym szkoleniu udziela Magdalena Pieczyńska, inspektor w WWS UM WZ pod numerem tel. 91 44 16 224.

 

Formularz zgłoszeniowy do pobrania

Serdecznie zapraszamy!