W ramach projektu pt.: „ Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz personelowi zakładów opiekuńczo – leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno – opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19”.
STAROSTA GOLENIOWSKI
ORGAN PROWADZĄCY
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWOGARDZIE
współrealizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz personelowi zakładów opiekuńczo – leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno – opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19”.
Dofinansowanie projektu: 28.117,98 zł.
W czerwcu br. została podpisana pomiędzy Narodowym Funduszem Zdrowia a Starostą Goleniowskim będącym organem prowadzącym dla Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie umowa o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, umowa nr COVID-19.02.16.33.
Pozyskane środki zostały przyznane Grantobiorcy z tytułu realizacji projektu grantowego pn. „Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz personelowi zakładów opiekuńczo – leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno – opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19”.
Przyznany Grantobiorcy grant polega na realizacji wypłaty dodatków do wynagrodzeń dla pielęgniarek i ratowników medycznych zatrudnionych przez Dom.