wersja dla słabowidzących
MENU - kliknij żeby rozwinąć

Porządek dzienny XII sesji Rady Powiatu w Goleniowie (08 listopada 2007r.) - 01.01.1970 r.

Porządek dzienny XII sesji
Rady Powiatu w Goleniowie
z dnia 08 listopada 2007r.
/czwartek, godz. 13 00/

1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,
b)przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie wniosków o jego uzupełnienie lub zmianę,
c)przyjęcie protokołu z XI sesji Rady Powiatu w Goleniowie z dnia 27 września 2007 r.

2.Złożenie ślubowania przez kandydata na radnego Rady Powiatu i podjęcie uchwały w sprawie wstąpienia kandydata z listy wyborczej Nr 1 w miejsce radnego, którego mandat wygasł.

3.Interpelacje i zapytania radnych.

4.Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu promocji:
a)stanowisko Zarządu,
b)stanowisko Komisji.
5.Sprawozdanie z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w 2007 r. na terenie Powiatu Goleniowskiego:
a)stanowisko Zarządu,
b)stanowisko Komisji.

6.Analiza sytuacji finansowej w powiatowych placówkach oświatowych w porównaniu z rokiem 2006:
a)stanowisko Zarządu,
b)stanowisko Komisji.

7.Sprawozdanie Komisji Spraw Społecznych z aktualnej działalności Domu Dziecka w Mostach.

8.Podjęcie uchwał w sprawach:
a)powiadomienia o obowiązku przedłożenia oświadczenia lustracyjnego Sekretarza Powiatu i Skarbnika Powiatu,
b)wyrażenia zgody na dokonanie darowizny na rzecz Gminy Goleniów,
c)założeń, zasad i trybu opracowania Wieloletnich Programów Inwestycyjnych Powiatu Goleniowskiego,
d)przekształcenia powiatowej jednostki organizacyjnej – Domu Dziecka im. prof. Jerzego Wołczyka w Mostach W Wielofunkcyjną Placówkę Opiekuńczo – Wychowawczą w Mostach,
e)nadania Statutu Wielofunkcyjnej Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej w Mostach,
f)zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
g)zmiany budżetu Powiatu Goleniowskiego na 2007 rok i zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Goleniowskiego na 2007 r.,
h)opłat za wydanie prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego w związku ze zmianami stanu faktycznego wynikającymi ze zmian administracyjnych.

9.Informacja Przewodniczącego Rady z analizy oświadczeń majątkowych radnych Rady Powiatu.

10.Informacja Starosty Goleniowskiego z analizy oświadczeń majątkowych wicestarosty, członków zarządu, sekretarza, skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych itd.

11.Blok informacyjny:
a)sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu między sesjami,
b)informacje Przewodniczącego Rady Powiatu.

12.Wolne wnioski.

13.Odpowiedzi na interpelacje.

14.Zamknięcie obrad.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejAkceptuję