wersja dla słabowidzących

Porządek dzienny XIV Sesji Rady Powiatu 28.12.2007r. godz. 12.00 wpis 20.12.2007r. - 01.01.1970 r.

1. SPRAWY REGULAMINOWE

2. INTERPELACJE I ZAPYTANIA RADNYCH

3. UCHWALENIE BUDŻETU POWIATU

-stanowisko RIO

-stanowisko Zarządu

-autopoprawka Zarządu do projektu budżetu powiatu na 2007r

-stanowiska komisji

-stanowiska Klubów Radnych i Radnych

-dyskusja

-podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Goleniowskiego

4. Sprawozdanie z realizacji projektów "Stypendia dla uczniów z terenów wiejskich Powiatu Goleniowskiego" za rok szkolny 2006/07 oraz "stypendia dla studentów z terenu Powiatu Goleniowskiego" za rok akademicki 2006/07

5. Analiza stanu bezrobocia w Powiecie Goleniowskim oraz ocena wykorzystania środków finansowych na aktywizację osób bezrobotnych w roku 2007.

6.Podjęcie uchwał w sprawach:

- zadań, na które przeznacza się środki PFRON

-okreslenia wysokości nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego oraz szczegółowych zasad przyznawania i wypłacania w 2008r.

-zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości

-zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowych warunków korzystania przez powiatowe jednostki organizacyjne z nieruchomości Powiatu Goleniowskiego będących w trwałym zarządzie

-zmieniającą uchwałę w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości powiatu goleniowskiego oraz ich wydzierżawiania

-zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Powiatu Goleniowskiego

-wyrażenia zgody na przeznaczenie do oddania w najem na czas nieoznaczony dwóch garaży położonych na działce 171/1 przy ul. Stargardzkiej 17 w Maszewie

-wyposażenia powiatowej jednostki organizacyjnej w mienie ruchome

-zatwierdzenia korekty planu finasowego PFGZGiK na rok 2007

-zmiany budżetu Powiatu Goleniowskiego na rok 2007 i zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Goleniowskiego na rok 2007.

-w sprawie ustalenia wydatków budżetu Powiatu Goleniowskiego, które nie wygasają z upływem 2007r.

7. Blok informacyjny.

8.Wolne wnioski.

9.Odpowiedzi na interpelacje.

10. Zamknięcie obrad.