Porządek dzienny XXII sesji
Rady Powiatu w Goleniowie ( zdjęcie z XX Sesji - grudzień 2008r)
z dnia 26 lutego 2009r.
/czwartek, godz. 12 00/
Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,
b) przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie wniosków o jego uzupełnienie lub zmianę,
c) przyjęcie protokołu z XXI sesji Rady Powiatu w Goleniowie z dnia 5 lutego 2009 r.
Interpelacje i zapytania radnych.
Koncepcja funkcjonowania KRS ”Fala” w Goleniowie:
a) stanowisko Zarządu,
b) stanowiska Komisji.
Przyjęcie Wieloletniego Planu Finansowego Powiatu Goleniowskiego na lata
2009-2015:
a) stanowisko Zarządu,
b) stanowiska Komisji,
c) podjęcie uchwały.
Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Goleniowie za rok 2008.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a) określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
b) wyrażenia zgody na złożenie wniosku o wygaszenie trwałego zarządu do nieruchomości stanowiącej własność Powiatu,
c) wyrażenia zgody na złożenie wniosku o wygaszenie trwałego zarządu do nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Goleniowskiego,
d) wyrażenia zgody na złożenie wniosku o wygaszenie trwałego zarządu do nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Goleniowskiego,
e) udzielenia z budżetu Powiatu Goleniowskiego na 2009 r. dotacji celowej dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Powiatowego w Goleniowie,
f) zatwierdzenia projektu planu finansowego Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym na 2009 r.,
g) zamiaru likwidacji Technikum Rolniczego w Maszewie wchodzącego
w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Maszewie,
h) zmiany budżetu Powiatu Goleniowskiego na 2009 rok i zmieniająca uchwałę
w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Goleniowskiego na 2009 r.
Blok informacyjny:
a) sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu między sesjami,
b) informacje Przewodniczącego Rady Powiatu.
Wolne wnioski.
Odpowiedzi na interpelacje.
Zamknięcie obrad.
Protokół z XXI sesji Rady Powiatu znajduje się w Biurze Rady i Zarządu Powiatu w pok. 220.