Do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Goleniowie w dniach 1 i 2 września br., zgłosili się poszkodowani mieszkańcy z Nowogardu oraz Goleniowa. Osoby te zawarły umowy o kompleksowe dostarczenie energii elektrycznej z Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. Osoby wnioskujące o pomoc to często osoby starsze i niepełnosprawne. Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Goleniowie służy pomocą, w przygotowaniu pisma i odstąpieniu od umowy w ramach obowiązujących przepisów prawnych.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Goleniowie, przyjmuje w Starostwie Powiatowym w Goleniowie ul. Dworcowa 1, w pokoju na parterze (nr 6), od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 30 do 15 30.
Umowy, o których mowa wyżej są zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa, dlatego każdy konsument, jest uprawniony do odstąpienia od niej na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r., o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), w terminie 14 dni od jej zawarcia.
Pobierz druk odstąpienia.