wersja dla słabowidzących

Ruszyła kampania promocyjna RPO WZP - 01.01.1970 r.

Zmieniamy obraz naszego regionu

Projektowanie przyszłości, kształtowanie nowego otoczenia i rozwój gospodarczy – to motywy przewodnie kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego (RPO WZ).

22 listopada ruszyła kampania promocyjna RPO WZP.Jak na program promujący rozwój przystało, reklama pojawi się w Internecie. „Wyjdzie” także na ulicę – w ten sposób zwiększy się kontakt mieszkańców województwa z programem.

Coraz więcej beneficjentów uzyskuje dofinansowanie dla projektów. Przekłada się to na liczbę inwestycji w regionie w ramach RPO WZ. W najbliższym miesiącu mieszkańcy regionu dowiedzą się z jakich środków i jakie inwestycje są realizowane. Dowiedzą się też, gdzie szukać informacji nt. projektów, kampania przedstawia bowiem dotychczasowy dorobek związany z realizacją programu: zarówno projekty planowane, będące w trakcie realizacji, jak i ukończone. Ukazuje, w jaki sposób RPO wspiera inicjatywy korzystne dla regionu; gdzie, dzięki unijnym środkom, powstają nowe drogi, sieci energetyczne, ścieżki rowerowe, oczyszczalnie ścieków i wiele innych inwestycji. Jak skutecznie modernizowane i doposażone zostają szkoły i wyższe uczelnie. Jak wzrasta oferta turystyczna województwa.

„Projektowanie” jako motyw przewodni kampanii jest ściśle związane z realizacją nowych inwestycji, rozwojem i zmianą otoczenia w jakim żyją odbiorcy kampanii. Element ten widoczny jest w stylistyce kampanii. Pozornie proste, schematycznie rysowane kreską obiekty stają się namacalnym dowodem efektywności RPO WZ. Pokazują, jak z pomysłu powstają nowe obiekty użytkowe, drogi i inne elementy infrastruktury.

Efekty te pokazywane będą m.in. na billboadach w Szczecinie, Koszalinie i innych powiatowych miastach regionu. W pozostałych miejscowościach pojawią się billboardy ruchome – mobil–boardy. Do prezentowania reklam posłużą także środki komunikacji miejskiej – tramwaje w Szczecinie i autobusy w Koszalinie. Szczecinianie zetkną się także z reklamą na nośnikach citylight oraz ekranie typu LED. Wykorzystane zostaną też możliwości, które oferuje wielki format. Ciekawostką będą tu elementy przestrzenne.

Dla osób zainteresowanych projektami utworzona została strona internetowa

www.rpo.wzp.pl/projekty

Dzięki niej mieszkańcy województwa mogą zobaczyć, co realizowane jest w ich najbliższej okolicy. Do strony kierować będzie też banner internetowy w technice flash. Projekty realizowane w powiatach znajdą się także na 21 modułowych standach. Standów będzie również 21 – tyle ile powiatów w naszym województwie.

Jako nośnik reklamy wykorzystane są też dwie regionalne rozgłośnie – Polskie Radio Szczecin i Polskie Radio Koszalin. Spoty reklamowe nadawać będzie również Telewizja Polska oraz sześć telewizji kablowych na terenie województwa.

Stan wdrażania programu i jego efekty przedstawione będą w postaci reklamy prasowej w dziennikach lokalnych. Na zakończenie kampanii poprzez prasę dystrybuowana będzie ulotka na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego. A w niej – upominek dla wszystkich.

Dzięki kampanii podniesie się poziom wiedzy nt. programu i zwiększy jego rozpoznawalność. Tak duża promocja potrwa do 19 grudnia. Niektóre z jej elementów nie znikną z końcem kampanii. 21 standów oglądać będzie można do końca roku. Natomiast strona internetowa www.rpo.wzp.pl/projekty - pozostanie i będzie stopniowo i systematycznie uzupełniana o nowe projekty.

Zachęcamy do jej odwiedzania:

www.rpo.wzp.pl/projekty

 

 

 

źródło: www.rpo.wzp.pl/rpo/wiadomosc_dnia/p-r-m-a-10622/wydarzenia.htm