Porządek dzienny XXVIII sesji Rady Powiatu w Goleniowie z dnia 22 października 2009r. /czwartek, godz. 1300/
Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,
b) przedstawienie porządku obrad i zgłaszanie wniosków o jego uzupełnienie lub zmianę,
c) przyjęcie protokołu z XXVII sesji Rady Powiatu w Goleniowie z dnia 03 września 2009r.,
Interpelacje i zapytania radnych.
Informacja o sytuacji na rynku pracy w Powiecie Goleniowskim w okresie od 1 stycznia do 31 sierpnia 2009r.
a) stanowisko Zarządu,
b)stanowiska Komisji.
Raport o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2008/2009.
a) stanowisko Zarządu,
b) stanowiska Komisji.
Sprawozdanie z przeprowadzonej reorganizacji Starostwa Powiatowego w Goleniowie.
a) stanowisko Zarządu,
b) stanowiska Komisji.
Informacja Przewodniczącego Rady z analizy oświadczeń majątkowych radnych Rady Powiatu.
Informacja Starosty z analizy oświadczeń majątkowych pracowników Starostwa.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a) wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania finansowego na okres przekraczający rok budżetowy w celu realizacji przedsięwzięcia pn. „Modernizacja kotłowni w ZSP w Nowogardzie (wykonanie przyłącza gazowego,
b) uchylająca uchwałę w sprawie zamiaru likwidacji Technikum Rolniczego w Maszewie wchodzącego w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Maszewie,
c) zawarcia porozumienia w przedmiocie realizacji przedsięwzięcia – budowy Zachodniopomorskiej Sieci Teleinformatycznej dostępu do aplikacji i e-usług,
d) zaopiniowania wniosku o dofinansowanie kosztów wyodrębnienia w ramach Powiatowego Urzędu Pracy w Goleniowie oraz Filii w Nowogardzie Centrum Aktywizacji Zawodowej, ze środków Funduszu Pracy pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw pracy,
e) zmiany budżetu Powiatu Goleniowskiego na 2009 rok i zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Goleniowskiego na 2009r.
Blok informacyjny:
- sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu między sesjami,
- informacje Przewodniczącego Rady Powiatu.
Wolne wnioski.
Odpowiedzi na interpelacje.
Zamknięcie obrad.