wersja dla słabowidzących

Zasady współpracy administracji publicznej z oraganizacjami pozarządowymi - 01.01.1970 r.

                  

                 W dniach 12 -13 maja 2010 roku, w Stargardzie Szczecińskim  odbyło się szkolenie  „Z zakresu zasad współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi” realizowane w ramach  projektu systemowego „Zwiększenie poziomu wiedzy na temat funkcjonowania sektora pozarządowego i dialogu obywatelskiego oraz doskonalenie umiejętności zarządzania sferą pożytku publicznego”. Uczestnikami szkolenia byli przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego z terenu Województwa Zachodniopomorskiego. Głównym tematem szkolenia była:  zmiana ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz niektórych innych ustaw. Z ramienia Starostwa w szkoleniu uczestniczyła Pani Maria Śmieszchała, pracownik Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Promocji Starostwa Powiatowego w Goleniowie.

Szkolenie współfinansowane było przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.