WYDZIAŁ KOMUNIKACJI
Filia Wydziału w Nowogardzie pozostaje zamknięta do odwołania.
PRAWA JAZDY, TRANSPORT DROGOWY, SKP, OSK, USUWANIE POJAZDÓW nie wymagają wcześniejszej rezerwacji terminu telefonicznie.
REJESTRACJA POJAZDÓW wyłącznie poprzez wcześniejsze umówienie terminu wizyty. Proszę pamiętać, że ze względów bezpieczeństwa interesanci nie umówieni wcześniej na termin nie zostaną obsłużeni.
Po odbiór stałego dowodu rejestracyjnego można przyjść bez wcześniejszego umówienia w systemie internetowym. Konieczne jest jednakże pobranie biletu w biletomacie na korytarzu i oczekiwanie na wezwanie.
W Wydziale Komunikacji funkcjonuje system internetowej rezerwacji wizyt do rejestracji i przerejestrowania pojazdów a także do pozostałych spraw związanych z pojazdami za pomocą którego można umówić się na wizytę na 30 dni do przodu.
Rezerwacja na każdy kolejny dzień uaktywnia się o godz. 24.00. Rezerwacji można dokonywać pod linkiem: https://bezkolejki.eu/spgoleniow
Tu znajduje się strona podglądu kolejki: https://bezkolejki.eu/spgoleniow/QueueStatus
Dodatkowe informacje, pytania - 914710287
Dodatkowo pozostaje uruchomiony dla Państwa adres mailowy: wk@powiat-goleniowski.pl , na który w drodze wyjątku spowodowanego zaistniałą sytuacją, można składać wnioski o zgłoszeniu zbycia i nabycia pojazdu (bez rejestracji) dołączając kopię wniosku i kopię umowy kupna/sprzedaży pojazdu.
Wniosek zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdu jest do pobrania na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Goleniowie: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id=324102
Wszystkie inne druki z zakresu działania Wydziału Komunikacji również dostępne są na stronie internetowej starostwa: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/?id=204531
Nadal wszystkie wnioski dotyczące zadań z zakresu działania Wydziału Komunikacji można składać za pośrednictwem poczty (oryginały dokumentów), platformy e-puap lub poprzez pozostawienie dokumentów w Biurze Obsługi Interesanta. Dokumenty do rejestracji muszą być złożone w oryginałach wraz z tablicami rejestracyjnymi (jeśli są elementem składanych dokumentów). Po załatwieniu sprawy dokumenty zostaną odesłane za pośrednictwem poczty na adres wskazany we wniosku lub będzie można odebrać je osobiście. Dla sprawnej komunikacji prosimy więc o pozostawienie we wniosku numeru telefonu lub adresu e-mail. Pracownik zajmujący się sprawą zadzwoni lub napisze na wskazany adres mailowy celem umówienia sposobu odbioru. W przypadku braku takiego kontaktu dokumenty zostaną odesłane za pośrednictwem poczty.
Z uwagi na ograniczoną liczbę pracowników cala procedura może potrwać kilka dni.